FANDOM

Oczywiście oprócz GH istnieją jeszcze inne szkoły dla potworów, oto one:

Nazwa Opis Herb

1.Monster High

Pierwsza powstała szkoła dla potworów wszelkiej maści, nasza szkoła i Wikia wzorujemy się na tej szkole. Szkoła dla dzieci legendarnych potworów, oraz miejsce akcji mini serialu pod tytułem Monster High. Ta szkoła w przeciwieństwie do innych szkół dla upiorów nie prowadzi segregacji na potwory tej samej rasy. Do szkoły są przyjmowane upiory wszelkiej maści zaczynając na stworach mitologicznych po rodzaje potworów znanych od niedawna. W Monster High od odcinka specjalnego funkcjonuje program rehabilitacji relacji między wampirami i wilkołakami. W szkole znajduje się basen i sala do trumno koszykówki. Szkoła posiada również swoją drużynę potworniarek.
Logo20monster20high
2.Liceum Dzwonnicy Akademia, do której uczęszczają tylko i wyłącznie wampiry. Uczniowie szkoły mają obowiązek noszenia mundurków, które nota bene są czarno czerwone. Są one raczej w stylu oficjalnym. Do szkoły, wampiry dowożone są przez czarne limuzyny. Jeżdżą one nimi również na wycieczki szkolne. Znane upiory, które uczęszczają do tej szkoły to Goria Fantgell i Bram Devein. Godło szkoły przedstawia czarnego nietoperza z rozłożonymi skrzydłami na czerwonym tle. Ubrany jest on w szary kostium, na którym widnieje duża, czarna litera "V" - od angielskiego słowa "vampire", które oznacza w języku polskim "wampira".
158px-GLD1
3.Liceum Półksiężycowe Liceum dla wilkołaków. W szkole uczniowie nie mają obowiązku noszenia mundurów. Obowiązuje tam ubiór swobodny. Liceum nie dysponuje żadnymi luksusowymi sposobami dowożenia wilkołaków. Znani uczniowie z tej szkoły to Romulus, Brocko i Dougey. Godło liceum przedstawia łapę wilka, odciśniętą na czerwonym kole. Figura znajduje się na błękitnym tle w białe cętki.
171px-GLP1
4.Granitowo Liceum dla gargulców wykonanych z granitu (granitowców). Nie wiadomo nic o sposobie ubierania się w szkole. Liceum posiada własną drużynę "Maxjazdy na wrotkach". Podczas jednych zawodów, zabiła ona Robeccę Steam. Mimo to Ghoulia Yelps po tym incydencie złożyła ją w całość. Znane upiory z tej szkoły to Rocco i Rochelle Goyle, która później przepisała się do Straszyceum. Godło szkoły przedstawia czarne Fleur-de-lis (znak heraldyczny widoczny między innymi na ubraniach Rochelle), znajdujące się fioletowym tle. Za figurą, znajdują się dwa purpurowe, przecinające się pod kątem prostym pasy. Po lewej i prawej stronie obrazu znajdują się skrzydła gargulców, a po górnej i dolnej - złote, ozdobne zawijasy.
180px-GLG1
5.Cmentarzysko Liceum dla zombie. Sposób ubierania się w szkole nie jest znany. Liceum to posiada własną drużynę "Maxjazdy na wrotkach". Niestety jest ona kiepska i zawsze zajmuje ostatnie miejsce. Na godle szkoły znajduję się mózg. -
6.Straszyszkole Przedszkole dla potworów. Znane potwory z tej szkoły to wymyślona postać MH Luna Sonia de Nile. -
7.Szkoła dla zwierzat upiorów (tj.Monster Animal High) Po angielsku (School for pets of monster). Szkoła dla zwierząt uczniów Monster High, Ghouls High oraz Straszyczkola. -

Inne szkoły to ...Edytuj

... wymyślone szkoły dla wymyślonych postaci MH, ale nie wstawiam ich tutaj aby uniknąć zbędnych nieporozumień. Szkoły występują na MHWPW (Monster High Własne Postacie Wiki).
180px-Dl1

Logo jednej ze szkół